Hátulsó zsír hogyan lehet elveszíteni

A táplálkozás nagyon összetett témakör, és talán az egyik legvitatottabb terület, ahol még a szakemberek véleménye is merőben eltér egymástól annak tekintetében, hogyan táplálkozz egészségesen.

Minél jobban beleveti magát valaki ebbe a témába és minél több információ birtokába jut, rendszerint annál nagyobb káosz lesz a fejében. Ugyanis az általános táplálkozási ajánlásokon túl, az egyik szakkönyv vagy szakember azt állítja, hogy ez a helyes és egészséges étkezési mód, míg a másik szakkönyv vagy szakember pont az ellenkezőjét taglalja. Ráadásul amennyi teória van, annyi tudományos kísérlettel is támasztott érvelés van mögötte.

Sokszor még a tanult szakemberek, sem tudnak eligazodni ezekben a táplálkozási útvesztőkben, akkor mit várjunk egy laikus embertől, aki csak szeretne lefogyni, vagy egészségesebben élni? Ráadásul a táplálkozás az összetettségén túl még nagyon veszélyes terület is, hiszen óriási hatása van annak, hogy mit és hogyan eszel meg, sejtjeid működésére, ezáltal egészségi állapotodra, energiaszintedre és testi formádra. FONTOS: Különböző tanulmányok bizonyították azt is, hogy az, amit megeszel és megiszol, fizikai szinten a legnagyobb hatással arra van, hogy kialakul-e szervezetedben a rettegett daganatos betegség vagy sem.

A következő ábrát érdemes alaposan szemügyre venned: Rizikófaktorok amik a rák kialakulásában szerepet játszanak A táplálkozás szervezetünk alapjaira hat. Abból tudnak felépülni a sejtjeidk, amilyen tápanyagokkal ellátod őket.

karcsúsító felsők széles vállig

Minden sejtednek önálló anyagcseréje van. Ha a szervezeted nem kapja meg sejt szinten, amire szüksége van, akkor annak energia ellátása csökkeni fog.

a zsírégetés fokozásának természetes módjai

Ha egy sejt energia ellátása csökken, akkor nem lesz képes ellátni megfelelően a funkcióit. Ráadásul a sejtjeid folyamatosan pusztulnak és újjáépülnek. Ha egy sejt vitalitása alacsony, akkor az újjáépítő folyamatok során degeneratív elváltozások mehetnek végbe bennük.

fogyás kaise kam kare

Magyarán a sejtek kilépnek az egységből és kórós burjánzások alakulhatnak ki. A következő ábra nagyon jól illusztrálja, hogy mi mindenre hat a táplálkozásunk, és abból hogyan építkezik a szervezet: A fent leírtakból kiderül, hogy a táplálkozásodnak elképesztően nagy hatása van mind a testi, mind az értelmi és mind az érzelmi területeidre.

Ez nem játék, hanem nagyon komoly dolog!

Rakj rendet az elmédben és használd az Univerzum erejét! Mini kurzus 2020

Sokan ezt nem tudják, még sok orvos sem, tisztelet a kivételnek. Talán most kezdi felismerni az orvostudomány, hogy a következő idézet igencsak helytálló: Egy betegségnek sok apja lehet, de minden betegség anyja a helytelen táplálkozás.

Ha az alapok nem megfelelőek, akkor arra nem lehet megfelelően építkezni. Ha ennyire életbevágóan fontos terület ez, akkor jogos a kérdés, hogyan táplálkozz egészségesen? Nem szabad sablon diétákat ráhúzni az emberekre, hogy mindenki egyen pl.

Egyedi genetikai kódod és életviteli beállítottságod határozza meg azt, hogy mi Neked a jó és egészséges táplálkozási mód.

Miért nem vagyunk egyformák a táplálkozási igényeink szerint sem? Ez annak köszönhető, hogy az emberiség a történelem során különböző klímazónákban telepedett le, ahol a túlélés érdekében alkalmazkodnia kellett az adott környezeti hatásokhoz és az adott területeken lévő élelemforrásokhoz.

Ezek befolyásolták a homeosztatikus rendszereiket, mint például az idegrendszert, emésztőrendszert, hormonrendszert.

Az egészséges táplálkozás 5 kulcslépése

Így jelentős különbségek alakultak ki ember és ember között. Nézzünk erre konkrét példákat! Mit esznek az eszkimók? Többnyire halat és fókát, így a táplálkozásuk meglehetősen gazdag fehérjékben és zsírokban. Ők nem jutnak hozzá sem gyümölcsökhöz, sem zöldségekhez.

Hullajelenségek

Ennek ellenére mit tegyünk ha leáll a fogyás produkálnak olyan civilizációs betegségeket, mint egy átlag amerikai vagy európai ember.

Azért, mert a szervezetük alkalmazkodott a túlélés érdekében ehhez az életmódhoz. Most pedig nézzünk egy másik példát. Mit esznek az indiaiak? Többnyire zöldségeket, gyümölcsöket, gabonaféléket és magvakat.

Dr. Székely György

Hátulsó zsír hogyan lehet elveszíteni módon ott is sokkal több az egészséges és fitt ember. Tehát, hátulsó zsír hogyan lehet elveszíteni összehasonlítjuk ezt a két szélsőséges példát, akkor van különbség a táplálkozási szokásaikban? Akkor melyik az egészséges irányzat? Természetesen mind a kettő.

fogyás mononessa

Lehet, hogy érdekel