S2000 fogyás. Séta az étrendben

Legalábbis papíron, mert ahogy azt Bári Gergőtől, a Zengő Motorsport versenymérnökétől megtudtuk, a BMW-knek komoly gondot okoz a fogyás.
Ebből ki lehet számolni, hogy a TC jelenleg a gyári minimumsúlyát, az kilót tudja hozni, ha ez alá mehetünk, azt nem tudjuk kihasználni.
A szezon elején a csapatok kérésére az FIA engedélyezte, hogy BMW-k hátsó szélvédőjét és az oldalablakokat lexanra plexi cseréljék, ám ez sem hozott jelentős változást.
Az utóbbi beszerzése azonban nem működött olyan könnyen, úgyhogy jelenleg az eddig használt nehezebb szélvédővel megy mindenki. Remélem, hogy idővel megtalálják erre is a megoldást. Ám ennél is fontosabb lenne, hogy a BMW a télen legalább ezt a súlyproblémát oldja meg, mert ami most van, az elég bosszantó.
Inkább a papírmunka, a homologizáció jelent feladatot, de bízunk benne, hogy megoldják, és ha jövőre húsz s2000 fogyás mínuszt kapunk, akkor ki is tudjuk használni ezt a lehetőséget" - zárta a zengős versenymérnök.
Ugyanez igaz a gyári Honda Civicre is, amely azonban Makaón már a ballasztrendszerben kiszámított súllyal mehet.
A sanghaji hétvégére érvényes pluszsúlyok: Típus.