Éget zsírt 40 felett

Miért hízunk 40 év felett? Miért nem hatásos a fogyókúra?

Csak úgy szaladnak fel a kilók szinte megállíthatatlanul.

  • Miért hízunk 40 év felett? Miért nem hatásos a fogyókúra? - Egészségtér
  • Az izomzatnak évente 0, százaléka leépül.
  • Fogyókúra 40 éves kor felett — 6 fontos új szokás!
  • Fogyás néhány tipp
  • Szerrapeptáz a fogyáshoz
  • Hogyan fogytam le 10 kilót 40 felett? - Éljenek a 40 feletti nők! - NeverOrdinaryWoman
  • Szerrapeptáz a fogyáshoz

Ilyenkor sok nő kezd drasztikus fogyókúrába, amit csak rövid ideig tud betartani, végül még éget zsírt 40 felett túlsúllyal küzd, mint fogyókúra előtt. Egy örök harc, amit végül feladunk.

éget zsírt 40 felett

Ennek nem kell így lennie! Nem a fogyókúra fogja meghozni a kívánt eredményt.

éget zsírt 40 felett

Ahhoz, hogy 40 év felett kordában tudjuk tartani testsúlyunkat, érdemes megérteni, miért az oka a hízásnak, különösen ebben az életkorban. Természetesen vannak szerencsés testalkatú nők, akiken semmilyen változás nem tapasztalható, még akkor sem, ha elmúltak negyven évesek.

éget zsírt 40 felett

Ők a szerencsés alkatba tartoznak, ám a többség mégsem ebbe a kategóriába sorolható. Az anyagcsere folyamata lelassul, könnyebben tárolódik a zsír szervezetünkben.

40 éves korunk előtt csinosak és karcsúak voltunk, de később minden megváltozik.

De tehetünk ellene! Különböző okai lehetnek, mint például a nemi hormon termelésének éget zsírt 40 felett.

éget zsírt 40 felett

Egy másik ok lehet, miszerint a növekedési hormon szintje Somatotropin is drasztikusan lecsökken. Így lelassul a zsírégetés, izomtömegünk nagy részét elveszítjük.

Csak úgy szaladnak fel a kilók szinte megállíthatatlanul? Hogyan tarthatnánk meg súlyunkat? Sokan kezdünk drasztikus fogyókúrába, amit csak rövid ideig tudunk betartani, végül még több túlsúllyal küzdünk, mint fogyókúra előtt. Egy örök harc, amit végül feladunk. Arról nem is beszélve, hogy a túlsúlynak köszönhetően nehezebben szánjuk rá magunkat a mozgásra, amivel valóban megtarthatnánk, vagy le is adhatnánk kívánt súlyunkat.

Ezek együttesen okozhatják a hízást. Akinek magasabb volt a testzsír aránya, kevesebb kalóriafogyasztás mellett is könnyen átbillenthette az izom javára az arányt.

Írta: Iványi Orsolya Lassan. Nos, tavaly jutottam el arra a pontra, amikor meg kellett állapítanom, hogy ilyen dagadt még soha életemben nem voltam. Ez számszerűleg azt jelentette, hogy Azt mondják, 40 felett fogyni igazi kihívás. És hogy miért?

Ennek oka, hogy az izom több kalóriát éget el nyugalmi állapotban, mint a zsír. Tehát, amikor a mérleg nyelve a zsír felé billen, kevés az izomtömeg, akkor kevesebb energiát mozgósítunk, és kevesebb zsírt tudunk elégetni.

Kardió Light 2 - 30 perc könnyített kardió edzés otthon! Túlsúlyosoknak is!

A zsír és izom arányának megváltozása miatt, különösen 40 év felett, a hormonváltozásnak növekedési hormon, ami az izmokért felelő köszönhetően több lesz a zsírszövet, mint az izom. Ezért is lesz a legtöbb drasztikus fogyókúra sikertelen. A titok az izomtömeg növelésében rejlik, és nem a koplalásban, kalóriamegvonásban. Miért ne diétázzunk! Sportolás helyett a diéta aligha segít.

Frányó Eszter

Sokkal eredményesebbek lehetünk, ha a mozgást választjuk. Amennyiben tartani szeretnénk súlyunkat, esetleg izomtömegünket szeretnénk növelni, azért tenni kell. Ne feledjük, az izom sokkal több kalóriát éget el, mint a zsírszövet. Válasszunk olyan sportot, ami jól megizzaszt, így eredményesen adhatjuk le a felesleges kilókat, felgyorsul az anyagcsere folyamata.

éget zsírt 40 felett

Sportok közül találjuk meg azt, amelyik örömet okoz és kikapcsolódást is nyújt egyben. Nem akkor leszünk hatékonyak, ha végigszenvedjük az edzést.

Tornaóra, kocogás, és még számtalan sportforma közül válogathatunk. Ezt el kell felejteni, de nem kell a koplalást választanunk. Egy kis odafigyeléssel elolvassuk el a terméktájékoztatón a kalóriaértékeket, hasonlítsunk össze megállíthatjuk a túlsúly elhatalmasodását. Együnk minőségi élelmiszereket, melyek rostban és tápanyagban gazdagok.

éget zsírt 40 felett

Ezekből kevesebb is elég lesz, mert táplálóak. Figyeljünk a vitaminpótlásra, hiszen az izmok épüléséhez szükség van rájuk. Ideálisak a teljes kiőrlésű gabonák, gyümölcsök és alacsony zsírtartalmú húsok.

Ez a tartalom csak 18 éven felülieknek tekinthető meg!

Amennyiben nem tapasztalunk változást életmódváltásunk után testmozgás mellett sem, úgy érdemes orvosi segítséget kérni. Elhízást számtalan betegség okozhat, az egyik fő okozója a pajzsmirigy helytelen működésé is lehet. Erre vérvizsgálat útján hamar fény derülhet.

Szakértőink Csanya Terepfutóként, versenyszervezőként és a Terepfutás.

Forrás: netbulvár.

Lehet, hogy érdekel