Fogyás nem törött, Személyre szabott segítség az egészséges fogyásban

fogyás nem törött

Nem látszik az edzés eredménye?

fogyás nem törött lefogy a vizsgák során

Mutatjuk az okokat! Ha élvezzük 160 ch étrend mozgásformát, amit művelünk, és elégedettek vagyunk az eredménnyel is, nincs okunk a változtatásra. De milyen kérdéseket érdemes és kell feltenni, ha úgy tűnik, nem elég hatékony az edzésformánk? Egy régi mondás szerint, ha valami nem törött, nem kell megjavítani.

hogyan lehet megszabadulni a férgek az emberben gyógyszerek nélkül - mazsolakonyhaja.hu

Ha minden tekintetben elégedettek vagyunk azzal a mozgásformával, amit végzünk, tényleg nincs szükség a változtatásra. Ám ha nem élvezzük már és az eredmények sem azok, amiket elvárnánk, érdemes átgondolni, mi húzódhat a háttérben és min változtassunk.

Így gyorsítsd gyógyulásodat! A csonttörés elég kellemetlen dolog, főleg, ha emiatt akár több hetet is ki kell hagynod az edzésben. Néhány tipp, hogy gyorsítani tudd a gyógyulás folyamatát!

Unom az egészet? Belefásultunk a régi rutinba?

fogyás nem törött zsírégető um

Az unalom jelentősen csökkenti az edzés iránti motivációt. Ilyenkor nem abbahagyni kell a sportolást, hanem változtatni, variálni a különböző mozgásformákat.

fogyás nem törött fogyás szentírások odaadó

Ez ráadásul nem csak változatosabbá teszi a rutint, hanem segít megelőzni a sérüléseket is. Vegyük például a futást.

fogyás nem törött zsírégető idióták

Ha a rendszeres futás során érezzük a térdünket vagy bokánkat, iktassunk be jóga vagy pilates napokat is minden héten. De segíthet az is, ha szerzünk egy edzőtársat magunk mellé.

fogyás nem törött fogyni podcast

Meg fogunk lepődni, mennyivel könnyebben megy az edzés, ha jó társaságban végezzük. Hullámokban edzünk? Lehet, hogy valaki az egész hétvégét aktívan tölti, hosszú túrákat tesz vagy kerékpározik, és sohasem hagyná ki a vasárnapi pilates órát.

fogyás nem törött fogyás omlett

Ám ugyanez a személy hét közben a munkahelyi és családi kötelezettségei közepette egyáltalán nem mozog. És ennek az ellenkezője is gyakori: hétköznap szoros időbeosztással végzi a munkahelyi és otthoni rutin mellett a precízen megtervezett testedzést, ám hétvégén teljesen elengedi magát, és sem az étkezésre, sem az edzésre nem figyel.

Csonttörés gyógyítása

A hét egyik felének kemény munkáját pár nap alatt le is romboljuk, bármelyik csoportba is tartozunk. Ha hét közben úgy tűnik, nem jut idő a testmozgásra, végezzünk rövidebb edzéseket.

Már napi harminc perc is rendkívül jótékony hatású. És fogyás nem törött muszáj elmenni az edzőterembe, ha nem esik útba, tornázhatunk otthon, és ha szép idő van, akár egy közeli parkban is.

Ha hétvégén nap közben már nem bírjuk rászánni magunkat a tornára, mozogjunk reggel, rögtön ébredés után, mielőtt még bármi másba belekezdenénk.

NE MENJ FUTNI, HA FOGYNI AKARSZ!

De tervezhetünk aktív kikapcsolódást is a barátokkal, így nem lesz kibúvó hétvégén sem, az eredmény pedig biztosan nem marad el. Látok eredményt? Mielőtt egy edzéstervet  hatástalannak  könyvelnénkgondolkozzunk el rajta, fogyás nem törött vajon nem az elvárásaink tévesek-e. Nem rossz helyen keressük-e az eredményt, hiszen ha csak a mérleget figyeljük, gyakran vonhatunk le téves következtetéseket.

Ezek is érdekelhetnek

Nézzük meg inkább a ruháink derekát. Nem lettek bővebbek? Több energiánk lett és erősebbnek érezzük magunkat?

Könnyebben teljesítjük a szokásos távokat, emeljük a szokásos súlyt?

EXTRA AJÁNLÓ

Ha a válasz a kérdésekre nem, akkor valóban ideje változtatni. Rettegek az edzéstől? Ha a sport a legutálatosabb része a napunknak, valamin biztosan változtatni kell. Mindenkinek van olyan időszaka, mikor fáradtabb, stresszesebb és nehezen veszi rá magát a testmozgásra, ám ez nem jelenti azt, hogy azután nem érzi jobban magát. De ha tényleg kedvetlenül és kelletlenül vágunk bele a napi edzésprogramunkba, ideje más mozgásforma után nézniamit tényleg szeretünk csinálni.

Fotó: Unsplash.

Lehet, hogy érdekel