Fogyás 70 felett

Női zsírégetés 50 felett

Kövessen minket a Facebookon is!

okok, miért nem veszíti le a súlyát

Kálmán Márta dietetikus szerint a rostban gazdag étrend, a megfelelő folyadékbevitel mellett a napi mozgásra is figyelni kell.

Időskorban érdemes na­ponta többször keveset enni — szögezi le a szakértő, aki elárulta, hogy főétkezésekkor hogyan álljon össze a tányérunkra szedett ételek ará­nya.

Egynegyede legyen feltét, például valamilyen hús, túró vagy sajt. Egynegyede a köret, ami lehet szénhidrátban gazdag ételféleség, például rizs, krumpli vagy tészta.

nincs veszteség a 2. héten

A maradék fél pedig sa­láta vagy zöldség. Az alábbi tányéron jól látható, milyen arányban kell összeállítani a főétkezéseket © Thinkstock — Időskorban nő a fehérjeszükségletünk.

Legfeljebb 2 hetes fogyás

Részesítsük előnyben a baromfit, a halat, a tejtermékeket, a tojást. Kerüljük a kész élelmiszereket, mint a konzerveket, a tartósító- és adalékanyagokkal teli húskészítményeket, inkább ma­gunk készítsük el ételeinket! De érdemes kísérletezni a teljes kiőrlésű lisztből készült süteményekkel is.

zsírégetés az elhízott számára

A lelassult bélmozgásra fogyasszunk lenmagot, zabkorpát, gabonamagvakat, valamint sok zöldséget, gyümölcsöt. Az ideális testsúly eléréséhez fogyás 70 felett a mozgás. Mozgólépcső helyett válasszuk a lépcsőt, és ahova lehet, gyalog menjünk — javasolja a szakértő.

corona fogyás

Elképesztő mennyiségű halat eszem. A test rögtön jelzi, amint kicsit is többet fogyasztott a kelleténél.

mi segíthet a fogyásban

Ekkor meg kell állni!

Lehet, hogy érdekel