A zsír szorítása segít a fogyásban

7 tudományos tény, ami tényleg segít a fogyásban

Elvesztél a különböző tanácsok sűrűjében?

a zsír szorítása segít a fogyásban

Már fogalmad sincs a szénhidrát vagy a zsír bevitelét érdemes-e inkább visszaszorítani? Egy új kutatás választ ad a régóta megválaszolatlan kérdésre.

7 tudományos tény, ami tényleg segít a fogyásban

A fogyás, mint tipikus új évi fogadalom, elhatározása után felmerül a kérdés: minek a bevitelét csökkentsünk és mennyire? Ha a súlycsökkentés a cél, a válasz egyértelműen a szénhidrát.

A szénhidrátbevitel csökkentése hatékonyabb a fogyókúra szempontjábólmint a zsírok megvonása, az Annals of Internal Medicine folyóiratban közölt kutatás szerint.

A Tulane Egyetem kutatói elhízott nőt és férfit választottak ki véletlenszerűen, de arra ügyeltek, hogy szív- vagy cukorbetegség ne befolyásolja az eredményt.

Egy év után azok a résztvevők, akik szénhidrátszegény diétán voltak, átlagosan 3,5 kg-val többet adtak le, mint azok, akik zsírszegény étrendet tartottak ez idő alatt. Ráadásul a zsírszázalékuk is jelentősen csökkent.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Mielőtt azonban berohannál a konyhába, kidobni az összes ételt, ami szénhidrátot tartalmaz, fontos megjegyezni, a zsír szorítása segít a fogyásban a szénhidrátszegény diéta egyáltalán nem jelentett olyan mértékű bevitelcsökkentést, mint gondolnánk. A kutatók napi 40 g emészthető szénhidrátot engedélyeztek naponta a résztvevőknek, ami körülbelül 4 szelet teljes kiőrlésű kenyérnek felel meg, de annyi emésztetlen Harley Street zsírégetés vagy rostot ehettek, amennyit csak akartak.

  1. Repedés fogyás
  2. Írta: Váczy Anikó A zsír egy mágikus szó, amit a fogyókúra alatt igyekszünk a lehető leginkább elkerülni: száműzzük az étrendünkből, és azért edzünk, hogy testünk zsírszázaléka minél kevesebb legyen.
  3. Hogyan lehet lefogyni az időszakból
  4. Egészséges zsírok - Fogyókúra | Femina
  5. 7 bizonyított módszer a fogyáshoz robotpilóta üzemmódban (kalóriaszámlálás nélkül)

Végül, a diétázók ezt a javasolt mennyiséget nem is tartották be rendesen: átlagosan g emészthető- az előírt mennyiség duplája és 15 g emészthetetlen szénhidrátot ettek naponta. Nem tudod, hogy kövesd a javasolt napi mennyiséget?

Kiderült, melyik a hatásosabb fogyókúra: a szénhidrát- vagy a zsírszegény!

Egyszerűen csak nézd meg az élelmiszerek tápanyagcímkéjét, majd vond le a teljes szénhidrát mennyiségéből a rostmennyiséget! A kapott szám adja meg az emészthető szénhidrát pontos grammban megadott mennyiségét, amelyet az adott étel tartalmaz.

a zsír szorítása segít a fogyásban

Azonban még egyszerűbb, ha nem számolgatsz, egyszerűen csak arra koncentrálsz, hogy az adott szénhidrát miből származik. A tanulmány főszerzője, Lydia A.

a zsír szorítása segít a fogyásban

Bazzano szerint a fogyókúra sikerének kulcsa, hogy körültekintően válasszuk ki a bevitt szénhidrát fajtáját. A kutatás nemcsak arra hívja fel a figyelmet, hogy érdemes redukálni az emészthető szénhidrát bevitelét, hanem arra is, hogy a zsírok valójában segítik a fogyást.

a zsír szorítása segít a fogyásban

Nemcsak azért jutottak erre az eredményre, mert a zsírszegény diétát fogytatók kevesebb kilót adtak le, a szénhidrátszegény csoport tagjainak azt is tanácsolták, hogy az emészthető szénhidrátot egészséges, telítetlen zsírokkal és fehérjékkel helyettesítsék.

Mindkettő csökkenti a szívbetegségek kockázati tényezőit, mint a lipid profil és a vérnyomás. Fotó: Profimedia — Red Dot.

Lehet, hogy érdekel